روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي گرامي باد...

مقدسی

اردیبهشت 27, 1400

328

روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي گرامي باد...

" روابط عمومی، آئینه سازمان است. آئینه بودن، تاباندن نور، روشنایی بخشیدن تاوان دارد. "

امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. بنا بر این،‌ از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع،‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.
روابط عمومی به مثابه­ ی پلی میان هر سازمان با آحاد جامعه و نیکوکاران شریف به شمار می آِید .
ارتباط با افکار عمومی و ترسیم تصویری روشن از سازمان در کنار همراهی معنوی حامیان خیّر و کسب رضایت ایشان در مسیر ارائه خدمات بهتر مؤسسه خیریه اميد ، و از سویی دیگر دریافت پیشنهادات و پذیرش انتقادهای سازنده در طیفی گسترده از اهم وظایف روابط عمومی می­ باشد.
انجمن خيريه حمايت از بيماران مبتلا به سرطان آذربايجان غربي ( اميد ) در 30 سال گذشته با تكيه به كمك هاي مردمي در جايگاه ويژه اي قرار گرفته است و حامي قشر عظيمي از نيازمندان مي باشد و اين امر ممكن نبود مگر با هنر ارتباطات و شفاف سازي فعاليت هاي خيرخواهانه.
فرارسیدن این روز را صمیمانه به تمامی دست اندرکارانِ سختکوشِ حوزه‌ی روابط عمومی تبریک و تهنیت می‌گوییم و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روزافزون داریم.

سپاس كه با ما هستيد

روابط عمومي اميد

اینستاگرام انجمن:
https://www.instagram.com/omidcharity/
اينستاگرام بيمارستان :

https://www.instagram.com/omidhospital.urmia/
تلگرام:
https://t.me/omidcharity

سایت
https://omidcharity.com

اشتراک گذاری :

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

نام *

ایمیل

نظر شما *

عبارت امنیتی




نظرات شما (0)