دكتر مهري از بانيان و عضو هيأت موسس انجمن خيريه اميد دار فاني را وداع گفت...

مقدسی

بهمن 09, 1401

345

دكتر مهري از بانيان و عضو هيأت موسس انجمن خيريه اميد دار فاني را وداع گفت...

" . "

هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) با تقدیر از سالها حمایت و نیکوکاری دکتر سید علاء الدین مهری، از موسسان اصلی انجمن خیریه امید، درگذشت این پزشک توانمند و خیر ارومیه ای را تسلیت گفت.

در بخشی از بیانیه هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) آمده است ؛

 " آن مرحوم علاوه بر خدمات شایانی که  در دانشگاه و حوزه سلامت انجام دادند در تاسیس و راه اندازی و مدیریت انجمن خیریه امید و بیمارستان امید خدمات ارزشمندی به یادگار گذاشتند

با عرض تسلیت به خانواده آن عزیز سفر کرده انتظار می رود عموم همشهریان برای تکریم خدمات دکترسیدعلاء الدین مهری در مراسم تشیع، ترحیم و بزرگداشت ایشان شرکت فرمایند "

 

دکترسیدعلاء الدین مهری، متخصص قلب و عروق، عضو مؤسس، هیات امنا و هیات مدیره  انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید ارومیه) در نخستین آدینه بهمن 1401 و در 83 سالگی به دلیل بیماری در ارومیه، دار فانی را وداع گفت.

این پزشک خیر از سال 1368 در کسوت ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به همراه دیگر پزشکان و خیران این شهر، در تاسیس انجمن خیریه امید سهم به سزایی داشت و در سالهای گذشته با حضور فعال در هیات مدیره انجمن خیریه امید و دیگر بخش های این انجمن توانست در تحقق بسیاری از دستاوردهای این مجموعه خیریه  و خدمت رسانی به بیماران و دردمندان نقش آفرین شود.

  روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) نیز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره دکترعلاء الدین مهری به اصلاع عموم می رساند آئین خاکسپاری و وداع با این پزشک خیر،  یکشنبه نهم بهمن 1401 در باغ رضوان ارومیه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است مراسم شام غریبان شادروان دکتر سید علاء الدین مهری یکشنبه ۹ بهمن در مسجد قبا از ساعت  15 الی  16:30  و مراسم سومین روز آن مرحوم نیز دوشنبه ۱۰ بهمن در همان ساعت در مسجد قبا  برگزار خواهد شد.

  روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید)

 

اشتراک گذاری :

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

نام *

ایمیل

نظر شما *

عبارت امنیتی




نظرات شما (0)