افزایش دفاتر شهرستانی انجمن خیریه امید به 5 دفتر تا پایان تابستان امسال

مقدسی

دی 26, 1399

756

افزایش دفاتر شهرستانی انجمن خیریه امید به 5 دفتر تا پایان تابستان امسال

" انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) امسال در 4 شهرستان استان دفاتر نمایندگی راه اندازی می کند. "

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت؛ توسعه دفاتر شهرستانی انجمن امید در استان یکی از مهمترین سیاستهای بزرگترین مجموعه خیریه حوزه سلامت آذربایجان غربی است و در همین راستا، امسال دفاتر شهرستانی در 4 نقطه از مناطق شمال و جنوب استان افتتاح خواهد شد.
سیروس صادقی دفاتر شهرستانهای مهاباد، میاندوآب و بوکان در جنوب استان و دفتر ماکو در شمال آذربایجان غربی را پایگاههای جدید انجمن امید در استان عنوان کرد و گفت؛ پیش بینی می شود تا پایان تابستان امسال فعالیت این مجموعه ها آغاز شود.
اواخر شهریور 97 بود که نخستین دفتر شهرستانی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) در شهرستان خوی آغاز بکار کرد .
مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی، برقرای ارتباط مستمر بین انجمن امید و بیماران مبتلا به سرطان در هر شهرستان، برای ارتقاء کیفی خدمات را از مهمترین اهداف راه اندازی دفاتر شهرستانی عنوان کرد و گفت؛ شناسایی دقیق بیماران و تکمیل اطلاعات آنها به همراه معرفی بسته خدمات درمانی، مددکاری و رفاهی انجمن امید به بیماران نیازمند از مبدا شهرستان در این طرح برنامه ریزی شده است که در بهبود چرخه درمان بیماران بسیار موثر خواهد بود.
سیروس صادقی همچنین با اشاره به اینکه تمام درآمدهای انجمن امید متکی به کمکهای خیرین نوع دوست است افزود، خدمات انجمن امید برای بیماران مبتلا به سرطان در تمام شهرستانهای آذربایجان غربی و حتی بیماران خارج از استان ارائه می شود ولی تا کنون کمکهای مردمی این انجمن تنها از ارومیه مرکز استان تامین شده است که قصد داریم با افتتاح دفاتر شهرستانی و شناسایی خیرین هر شهرستان، محدوده کمکهای مردمی را به مناطق مختلف آذربایجان غربی افزایش دهیم.
وی تصریح کرد انجمن امید کمکهای خیرین هر شهرستان را برای درمان بیماران مبتلا به سرطان در آن شهرستان هزینه خواهد کرد و مطمئنیم با ایجاد این دفاتر و اعتمادسازی بین خیرین آن شهرستان یکی دیگر از اهداف راه اندازی دفاتر شهرستانی که همانا ایجاد پل ارتباطی بین انجمن امید و خیرین شهرستانی است محقق شود.
انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) از سال 1369 فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون با ارائه خدمات درمانی، مددکاری و رفاهی به بیماران نقش بسزایی در بهبود و کاهش هزینه های بیماران نیازمند مبتلا به سرطان در منطقه ایفا کرده است.

سپاس كه با ما هستيد

روابط عمومي اميد
———————————
اینستاگرام: omidcharity@
تلگرام: telegram.me/omidcharity

سایت :
https://omidcharity.com/

شماره کارت کمک های مردمی :

۵۸۵۹-۸۳۷۰-۰۰۱۲-۲۰۴۰

اشتراک گذاری :

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

نام *

ایمیل

نظر شما *

عبارت امنیتی




نظرات شما (0)