ديدار با نيكوكار ارجمند جناب آقاي نادر الهوردي زاده

مقدسی

دی 26, 1399

502

ديدار با نيكوكار ارجمند جناب آقاي نادر الهوردي زاده

" در مورخ 20 خرداد 1399 گروهي از مسئولين انجمن خيريه حمايت از بيماران مبتلا به سرطان آذربايجان غربي ( اميد ) در راستاي تكريم و تقدير از حمايت هاي ارزشمند نيكوكار ارجمند جناب آقاي نادر الهوردي زاده مديريت محترم شيريني سراي بي بي ، با ايشان در محل كار ديدار كردند. "

در اين ديدار ابتدا از حمايتهاي شايان اين خير بزرگوار در خصوص اهداء تلويزيون شهري تبليغاتي به انجمن تقدير و تشكر به عمل آمد و در ادامه از توانمندي هاي انجمن و مشكلاتي كه وجود دارد ، صحبت شد.

نيكوكار ارجمند آقاي الهوردي زاده در گفته هاي خود ،‌ جايگاه هيأت مديره انجمن خيريه اميد را كه در طول اين 30 سال رايگان در اين مجموعه از جان و دل مايه گذاشته اند همانند جايگاه والاي پدر و مادر بيان كرد كه در طول زندگي هميشه فداكارانه براي فرزندان و زندگي تلاش كرده اند.

در ادامه آقاي الهوردي زاده آمادگي خود براي حضور در برنامه ها و مشاركت در جشن ها، در راستاي اهداف خيرخواهانه اميد را اعلام نمود.

ضمنأ به اطلاع مي رساند وقفه پيش آمده در خصوص فعاليت بخش تكريم انجمن خيريه اميد به دليل شيوع بيماري كرونا بود كه از اين پس با رعايت پروتكل هاي بهداشتي و تمهيدات لازم در خدمت خيرين گرانقدر خواهيم بود.

انجمن خيريه اميد قدردان الطاف بي كران شما بوده و اميد است دعاي خير بيماران بدرقه راه نيكتان گردد.

به وجود نازنینتان می بالیم و قدردان انسانیت و نیک اندیشی تان هستیم و خواهیم بود.

اشتراک گذاری :

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

نام *

ایمیل

نظر شما *

عبارت امنیتی




نظرات شما (0)