گلریزان بیست و هفتم امید ؛ مهرورزی، بالاتر از دیوار فاصله ها ...  

مقدسی

اسفند 18, 1399

578

گلریزان بیست و هفتم امید ؛  مهرورزی، بالاتر از دیوار فاصله ها ...   

" از قافله مهرباني عقب نمانيم ... بيست و هفتمين گلريزان اميد پنجشنبه 21 اسفند 1399 ساعت 21:30 - مجازي و پخش زنده از صفحه اينستاگرام انجمن خيريه اميد @omidcharity "

 

انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) در پایان سه دهه همدلی و هم آوایی خیرین و نیکوکاران ایران زمین توانست، با بیش از 130 هزار مورد شیمی درمانی و رادیوتراپی رایگان، حدنصابی ماندگار به ثبت برساند.

رئیس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) در آستانه بیست و هفتمین آئین گلریزان این انجمن که به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای نخستین بار به صورت مجازی برگزار می شود گفت؛ در پایان سومین دهه از فعالیت امید توانستیم با کمک خیرین نیکوکار ایرانی داخل و خارج از کشور عملکردی درخشان به جای بگذاریم که یکی از شاخص ترین آنها بیش از 100 هزار مورد شیمی درمانی و افزون بر 30 هزار مورد رادیوتراپی رایگان بیماران نیازمند مبتلا به سرطان است.

دکتر جواد خشابی افزود؛ در این مدت به دلیل ارائه خدمات انسان دوستانه حتی به شهروندان کشورهای همجوار کشورمان در عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان از یک طرف، شفافیت مالی و جامعیت خدمات و حمایتها موفق شدیم عنوان مقام مشورتی سازمان ملل متحد را کسب کنیم که در کنار تقدیر سازمان یونسکو در سال های کذشته برگ دیگری از افتخارات این انجمن رقم خورده است.

وی همچنین راه اندازی بیمارستان یکصد تختخوابی تخصصی و فوق تخصصی امید ارومیه را از دیگر افتخارات انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) عنوان کرد و گفت این بیمارستان با یکی از مجهزترین بخش های شیمی درمانی و رادیوتراپی مجهز به بروزترین شتاب دهنده های موجود در کشور، سومین مرکز درمان بیماران به روش ای ام آر تی در ایران به شمار می رود.

رئیس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) همچنین به ساخت سرای اقامتی امید با بیش از بیست میلیارد ریال اعتبار برای اسکان و پذیرایی بیماران نیازمند مبتلا به سرطان در ارومیه اشاره کرد و گفت؛ در 6 سال گذشته با راه اندازی این مرکز 32 سوئیته افزون بر35 میلیارد ریال برای اسکان و پذیرایی بیماران و همراهانشان هزینه شده است.

دکتر جواد خشابی اخذ گواهی استاندارد مدیریتی ایزو، کسب عنوان خیر نمونه بیمارستان ساز در کشور و عضویت در هیات مدیره شبکه ملی سرطان را از دیگر افتخارات امید در سه دهه گذشته عنوان کرد.

بیست و هفتمین گلریزان امید با شعار " گلریزان بیست و هفتم امید ؛ مهرورزی، بالاتر از دیوار فاصله ها، پنج شنبه 21 اسفندماه، ساعت 9 و نیم شب به صورت زنده و با حضور هنرمندان سرشناس کشور از صفحه رسمی اينستاگرام انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید)   پخش خواهد شد و هموطنان عزیز می توانند تا 24 ساعت بعد از برگزاری این آئین درگلریزان مجازی بیست و هفتم مشارکت کنند.

صفحه اينستاگرام اميد :   @omidcharity

انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) در سال 1369 به همت خیرین گرانقدر دیارمان در ارومیه متولد شد و از سال 1400 همزمان با ورود به دهه چهارم فعالیت، برنامه های ویژه ای برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان اجرایی خواهد کرد.

روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید)

تلگرام:
https://t.me/omidcharity

سايت و كمك آنلاين به كمپين گلريزان اميد

http://omidcharity.com/

شماره کارت کمک های مردمی :

۵۸۵۹-۸۳۷۰-۰۰۱۲-۲۰۴۰ دفترمرکزی ارومیه
۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۲۷۱۶ دفتر ماکو
۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۲۷۳۰۲ دفتر خوی

 

اشتراک گذاری :

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

نام *

ایمیل

نظر شما *

عبارت امنیتی




نظرات شما (0)