شعبه انجمن خيريه اميد در سردشت افتتاح شد ...

مقدسی

دی 09, 1400

807

شعبه انجمن خيريه اميد در سردشت افتتاح شد ...

" . "

شعبه انجمن خيريه اميد در سردشت افتتاح شد

در راستاي حمايت از بيماران مبتلا به سرطان منطقه سردشت پنجمين شعبه اين مجموعه مردم نهاد در اين شهرستان با حمايت خيرين گرامي افتتاح شد.

امام جمعه محترم سردشت ضمن حضور در اين مراسم اذعان كرد : بر اساس گزارش انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی، آمار بیماران مبتلا به سرطان شهرستان سردشت آمار قابل توجهی را به خود اختصاص داده است که این مهم ضرورت رسیدگی به این بیماران و تامین هزینه های سنگین درمان آن را صدچندان می کند.

به گزارش روابط عمومی امید، آقاي ملا محمد واوی که در مراسم افتتاح شعبه انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی، امید ، در  سردشت سخن می گفت: اضافه کرد تاثیرات بمباران شیمیایی رژیم بعث عراق در دوران جنگ دلیل اصلی این آمار تکان دهنده است و لازم است از فعالیت انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در سردشت حمایت شود تا بيماران اين منطقه از نظر تامين هزينه هاي مالي به مشكل بر نخورند .

آقاي لقمان خسروپور فرماندار شهرستان نیز از خیرین انجمن خیریه امید قدردانی کرد و از تمام مسئولان دستگاه های اجرایی خواست، زمینه فعالیت این انجمن را در سردشت تسهیل کنند.

سيروس صادقي مديرعامل انجمن خيريه حمايت از بيماران مبتلا به سرطان آذربايجان غربي‌ "اميد " ضمن تقدير از حاضرين و مشاركت خيرين گرانقدر در امر افتتاح اين شعبه به سابقه سي ساله انجمن اشاره نمود و بخش راديوتراپي مجموعه اميد را كه يكي از بخش هاي بسيار مهم در امر درمان سرطان مي باشد يكي از بزرگترين پتانسيل هاي منطقه شمالغرب عنوان گرد.

بر اساس گزارش ارائه شده از سوی انجمن خیریه امید، در سال 1399 تعداد  358 نفر(1744 مورد خدمات درماني )‌ از شهرستان سردشت برای درمان سرطان از خدمات بیمارستان امید استفاده نموده اند که اكثر اين بيماران به سبب دوربودن مسافت و مرارت رفت و آمد از سردشت به ارومیه در سرای اقامتی امید اسکان می یابند.

انجمن خیریه امید فعالیت خود را از سال 1369 آغاز کرده و در حال حاضر پس از سی سال فعالیت علاوه بر دفتر نمایندگی تهران، و سه دفتر نمایندگی در شهرستان های ماکو، خوی و مهاباد یک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی را با تمرکز بر درمان بیماران مبتلا به سرطان در شهر ارومیه راه اندازی کرده است.

سرای امید نیز مکانی رفاهی برای اسکان بیماران و همراهان ایشان است و هزینه آن ماهانه به 150 میلیون تومان می رسد که تماما از سوی خیرین استان تامین می شود.










اشتراک گذاری :

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

نام *

ایمیل

نظر شما *

عبارت امنیتی




نظرات شما (0)